Prin acest program se finanțează proiecte sportive care își propun să pună în valoare inițiative sportive locale, să crească gradul de activitate sportivă pentru diferite segmente de populație din Timișoara și să susțină în continuare performanța la nivel local.
Pentru cei care au fost declarați admiși pentru finanțare în cadrul Proiectului „Orașul în Mișcare 2025”, vă anunțăm că semnarea contractelor de finanțare se va derula începând de săptâmana viitoare, de luni pana joi, ( 21.07 – 24.07), în intervalul 12-16, la sediul SCM Timișoara, Aleea FC Ripensia Nr 11. Persoană de contact: Ioana Voinescu, tel. 0725 681 571.
Finanțarea se adresează persoanelor juridice fără scop patrimonial, de drept public sau privat, constituite ca structuri sportive în Zona Metropolitană Timișoara, care derulează activități menite să crească gradul de practicare a sportului și a mișcării pentru cât mai mulți cetățeni, amatori sau sportivi de performanță, ai Municipiului Timișoara.
Pentru a putea beneficia de finanțare, un proiect sportiv va îndeplini, cumulativ, următoarele cerințe:
● propune activități cu sportivi, participanți și public care se derulează în principal în Municipiul Timișoara; se pot derula activități de pregătire, participări la competiții sau formări și în afara Timișoarei, cu mențiunea că efectele și rezultatele acestora se vor resimți în plan local;
● răspunde la două dintre cele șase obiective ale programului de finanțare;
● include minimum un partener local;
● asigură o cofinanțare de minimum 10% din valoarea totală a bugetului proiectului (adică bugetul care include finanțarea nerambursabilă solicitată și sursele proprii și atrase);
● este depus de structuri sportive care dețin certificat de identitate sportivă (CIS) cu sediul în Zona Metropolitană Timișoara, cărora le-a fost atribuit un număr de înregistrare în Registrul sportiv;
Buget total alocat: 500.000 lei
Tranșe finanțare nerambursabilă:
● tranșa 1: max. 85 %
● tranșa 2: min. 15%
Procentul de cofinanțare: min. 10% din valoarea totală a bugetului proiectului (adică bugetul care include finanțarea nerambursabilă solicitată și sursele proprii și atrase);
Un solicitant poate depune o singură propunere de proiect la acest program de finanțare. Bugetul de 500.000 lei alocat acestui program este dedicat proiectelor sportive care pun în valoare și susțin inițiative locale, corelate cu scopul și obiectivele stabilite de către CS Sport Club Municipal Timișoara pentru anul 2025.
Programele naționale de utilitate publică prin care se efectuează finanțarea sportului sunt „Sportul pentru toți” și „Promovarea sportului de performanță”.
Cumulativ, un solicitant/beneficiar:
● poate depune o singură cerere de finanțare în cadrul acestei sesiuni a programului de finanțare derulat de SCM Timișoara în anul 2025;
● poate contracta o singură finanțare nerambursabilă în cadrul sesiunilor programului de finanțare derulat de SCM Timișoara în anul 2025.
06 – 22 septembrie, ora 16:00 | Înscrierea propunerilor de proiecte sportive |
23 septembrie | Etapa 1: Verificarea eligibilității și conformității administrative Publicarea rezultatelor etapei 1 |
24 septembrie, ora 16:00 | Primirea și înregistrarea contestațiilor privind etapa 1 |
25 septembrie | Soluționarea contestațiilor privind etapa 1 și publicarea rezultatelor |
26 – 29 septembrie | Etapa 2: Evaluarea și selecția proiectelor înscrise |
30 septembrie | Publicarea rezultatelor etapei 2 |
> 01 octombrie | Trimiterea documentelor necesare contractării pentru proiectele declarate câștigătoare în urma publicării rezultatelor etapei 2; Semnarea contractelor de finanțare pentru proiectele declarate câștigătoare în urma publicării rezultatelor etapei 2; Atenție: Cheltuielile pentru care se solicită finanțare se pot efectua doar după data semnării contractului, pe durata executării acestuia. |
01 octombrie, ora 16:00 | Primirea și înregistrarea contestațiilor privind etapa 2 |
02-06 octombrie | Soluționarea contestațiilor privind etapa 2 și publicarea rezultatelor |
> 07 octombrie | Trimiterea documentelor necesare contractării pentru proiectele declarate câștigătoare în urma publicării rezultatelor după soluționarea contestațiilor privind etapa 2; Semnarea contractelor de finanțare pentru proiectele declarate câștigătoare în urma publicării rezultatelor după soluționarea contestațiilor privind etapa 2. Atenție: Cheltuielile pentru care se solicită finanțare se pot efectua doar după data semnării contractului, pe durata executării acestuia. |
10 decembrie | Data limită pentru depunerea decontului final |
Anexa-1-Cerere-de-finantare_Orasul-in-miscare-2025 (descarcă)
Anexa-1.1-Buget-de-venituri-si-cheltuieli_Orasul-in-miscare-2025 (descarcă)
Anexa 1.2 – Notă de fundamentare a bugetului_Orașul în mișcare 2025 (descarcă)
Anexa 1.3 – Declarație de parteneriat_Orașul în mișcare 2025 (descarcă)
Anexa 1.4 – Declarație pe proprie răspundere_Orașul în mișcare 2025 (descarcă)
Anexa 2 – Grilă de verificare a solicitantului și proiectului_Orașul în mișcare 2025 (descarcă)
Anexa 3 – Grilă de evaluare_Orașul în mișcare 2025 (descarcă)
Anexa 10 – Ghid decont_Orașul în mișcare 2025 (descarcă)
Anexa 13 – Formular de notificare_Orașul în mișcare 2025 (descarcă)
COMUNICARE
Componența comisiei de evaluare va fi publicată după încheierea evaluării și selecției.
Pentru informații suplimentare și suport, scrie-ne la: proiecte@scmtimisoara.ro
© SCM Timișoara 2025 | Web Design: SAINO